Verzendinformatie
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
De meest actuele levertijd vind je bij ieder product. Onze bestellingen worden elke werkdag om 15.30 uur opgehaald en wij doen onze uiterste best zoveel mogelijk bestellingen mee te geven, Γ³Γ³k de bestellingen met producten met een langere levertijd. Heb je producten besteld waarbij staat aangegeven dat wij deze direct leveren? Dan kun je er vanuit gaan dat wij deze op werkdagen om 15.30 uur meegeven aan DHL. Omdat wij alle houten producten met de hand voor je maken, is het helaas niet altijd mogelijk om deze bestellingen binnen 24 uur te verzenden. De uiterlijke leverdatum van deze producten staat ook bij het product aangegeven.
99% van de pakketten in Nederland wordt 24uur na de verzending bezorgd. Voor BelgiΓ« houden we 2 werkdagen voor bezorging aan.
Ik heb veel spoed met mijn bestelling, kunnen jullie een uitzondering maken?
Natuurlijk kunnen wij bij spoed een uitzondering voor je maken. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we kijken naar de mogelijkheden. Wie belt is het snelste! Ons telefoonnummer vind je op de contactpagina.
Verzendkosten
De verzendkosten worden automatisch in de winkelmand berekend. Afwijkingen in de verzendkosten worden altijd gecommuniceerd bij het afrekenen.
Vanaf β¬75,- versturen wij je bestelling GRATIS binnen Nederland en BelgiΓ«. Voor bestellingen onder de β¬75,- gelden de volgende tarieven:
Nederland
β¬1,95 Postzegel zonder Track&Trace (dit is op eigen risico)
β¬3,95 Brievenbus met Track&Trace
β¬5,95 Pakketpost
BelgiΓ«
β¬8,95 Brievenbus- en pakketpost
Wanneer ontvang ik mijn orderbevestiging en verzendbevestiging?
Direct na het afronden van je bestelling op de website ontvang je van ons een e-mail. Ontvang je deze niet, dan is er vrijwel altijd een fout ontstaan in het e-mailadres. Stuur een e-mail naar [email protected] en we kunnen de status van je order controleren en je bevestiging alsnog versturen. Wij willen je vragen je gegevens te controleren en direct contact op te nemen als er iets niet klopt. Bij voorkeur is dit per mail (je kunt een reply sturen op de bevestiging).
Discrete verzending
Ons logo, naam en adresgegevens staan op de verzendverpakking. Wil je dit niet? Laat het ons weten bij de bestelnotities bij het afrekenen, dan wordt dit afgeschermd.
Afhalen bestelling magazijn Hip&Mama Box, Anna Paulowna Noord-Holland
Zodra je bestelling klaar staat nemen wij contact met je op om een tijd af te spreken.