Ruilen en retourneren

Retour aanmelden

Is de bestelling toch niet helemaal wat je verwacht had en wil je deze retour sturen? Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst eenvoudig retour sturen via de volgende stappen*:

(*m.u.v. gepersonaliseerde producten)

1. Ga naar onze retourportaal

2. Vul je postcode en Track&Trace of ordernummer in (deze laatste vind je op de doos of in je orderbevestiging en begint met 2020)

3. Kies je DHL servicepunt

4. Na de bevestiging kun je ervoor kiezen om een retour label te ontvangen. Deze print je uit en plak je op het pakketje.
Je kunt ook kiezen voor een QR code. Deze kun je tonen bij het DHL servicepunt zodat de medewerker een label voor je uit print.
Het pakket dient in originele verpakking en onaangebroken / onbeschadigd te zijn.

5. Breng je pakketje naar het desbetreffende servicepunt.

De kosten van de retourzending zijn voor de verzender. Dit bedrag wordt in mindering gebracht bij de terugstorting. Je kunt er ook voor kiezen om je retour zelf aan ons te retourneren. Je betaalt dan de kosten van de retourzending bij het PostNL/DHL servicepunt (PostNL is €6,75 voor pakket). Kies je voor onze retourportal? Dan profiteer je van ons lagere tarief.

6. Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben ontvangen. Het retourbedrag wordt binnen ca. 7 dagen overgemaakt naar jouw bankrekening, of je retour wordt aangemeld bij de Creditcardmaatschappij/Klarna. De retourkosten worden in mindering gebracht.

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Bijwerken…
Voeg nog 75,- toe voor gratis verzending!
  • Geen producten in de winkelwagen.