Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Je vindt de actuele levertijden in de winkelwagen. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je laat in de avond de TrackTrace code en kun je je bestelling volgen. Doorgaans vindt de levering dan de volgende dag plaats.

Mijn bestelling is een cadeau, kunnen jullie de factuur achterwege laten?
Onze pakketjes zijn een feestje om te krijgen, en een pakbon en een factuur horen daar helemaal niet bij. Deze ontvang je alleen per e-mail in de bevestiging. Je kunt dus met een gerust hart een cadeautje versturen!

Kan ik mijn bestelling discreet laten verzenden?
Natuurlijk! Je kunt dit aangeven bij het opmerkingenveld bij het afrekenen. We zorgen er dan voor dat onze naam wordt afgeplakt en niemand ziet van wie je pakketje af komt!

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Daarna heb je 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort op je rekening. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Opgave van reden voor annulering is niet nodig, maar zouden we wel waarderen. Download het retourformulier en voeg deze toe aan je retourzending.

Je kunt alleen complete boxen retourneren, geen losse producten (tenzij er een product schade heeft). In dat geval vragen we je een mailtje met foto te sturen. Uiteraard ontvang je een nieuw product van ons.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal de box met alle geleverde producten in de originele staat aan ons geretourneerd worden. Om hiervan gebruik te maken willen we je vragen ons eerst per mail te informeren.  Wij zullen het totaalbedrag, minus de verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten. Uiteraard is het dan wel de bedoeling dat wij het product in goede staat ontvangen hebben.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Het gebeurt weleens dat je toch niet helemaal tevreden bent met de service zoals die is verleend. Maak je klacht dan altijd kenbaar! Hopelijk kunnen we de klacht dan samen oplossen. 

Komen we er samen niet uit? Dan kun je je aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Het is nu ook voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Bijwerken…
Voeg nog 75,- toe voor gratis verzending!
  • Geen producten in je winkelwagen.